Etický kodex ,reklamace:Pokud děláte povolání s láskou, je to na vaší práci vidět...
Etický kodex ,reklamace
Etický kodex
Ve svém studiu udržuji neustále pořádek a dbám na hygienu.
Absolvovala jsem zákonem požadované vzdělání pro poskytované služby.
Nabízím konzultaci služeb se zákaznicí (kdykoliv v pracovní době).
Své zkušenosti a vzdělání stále rozvíjím na školeních,sleduji trendy doby.
Před placením za provedenou službu očekávám zhodnocení mé práce klientkou,aby případné nedostatky byly včas odstraněny a nedošlo ke zbytečnému nedorozumění.
Své klientky žádám o:
-dochvilnost,případné zpoždění (max.15min) hlásit telefonicky
-dodržování mých rad po aplikaci
-nevyndavání rukou z UV lampy během aplikace, následkem by bylo špatné
přilnutí materiálu či nedostatečné vytvrzení hmoty
-pokud onemocníte,domluvíme se na přeobjednání na jiný termín, jelikož by vaše
nemoc mohla mít vliv na přilnutí materiálu k nehtům
Reklamace
Uznání reklamace je možné do 3 dnů od provedené modeláže.Je nutné,aby zákaznice nezamlčela její zdravotní stav,alergie apod.,což by mohlo vést k nepřilnutí materiálu.
VÁŽENÉ KLIENTKY,DĚKUJI ZA POCHOPENÍ,TĚŠÍM SE NA VÁS
Pazderová Soňa Patricia